Eriksen933 Skrevet Oktober 10, 2013 Skrevet Oktober 10, 2013 Heisann! Tengte og ta de få rustflekkene jeg har på bilen (Hjulbuene bak) Men jeg har ikke akuratt lyst til og lakkere hele siden på bilen bare får å få gjordt dette... Noen som har noen tips om hva jeg kan gjøre? Og hvordan jeg kan får vekk eventuelt klarlakk støv? Planen! 1. Pusse ned til metal 2. Ferro Bet Rustfjerner 3. Syregrunning 4. Fyller 5.Pussing osv 6. Grunning 7. Lakk + Klarlakk Noe jeg kan gjøre annerledes? Takker for alle svar Bilder kan legges ut vis dette er ønskelig
Eriksen933 Skrevet Oktober 10, 2013 Forfatter Skrevet Oktober 10, 2013 Eventuelt vis noen vet om noen i Oslo/Lillestrøm Distrikt som tar på seg sånne type jobber til en grei penge så hadde dette vært flott
Halvor_nor Skrevet Oktober 13, 2013 Skrevet Oktober 13, 2013 Vil tro du ikke trenger nr6. Med mindre du pusser igjennom fylleren din;) eller fylleren har feil grunnfarge i forhold til basen din;)
Eriksen933 Skrevet Oktober 14, 2013 Forfatter Skrevet Oktober 14, 2013 Basen? Eventuelt klarlakk støv, gå over med vannslipepapir og polere opp igjen?
Halvor_nor Skrevet Oktober 14, 2013 Skrevet Oktober 14, 2013 Det letteste er nok å maskere resten av bilen med plast/papir basen er fargen på bilen din den som er under klarlakken
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå