Tuttifrutti Skrevet Oktober 10, 2013 Share Skrevet Oktober 10, 2013 Trenger venstestyrte deler: Dash med deksler, lister og hanskerom Inneramme til dash Pedalstell Ledningsnett fra bil med sekser ABS sentral, bremsekraftforsterker og pumpe Vindusmekanisme inkl fester Feste til ramma og og rattstammen Til E46 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommy_ve Skrevet Oktober 10, 2013 Share Skrevet Oktober 10, 2013 Å dette skal da vere til bmw av type..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuttifrutti Skrevet Oktober 10, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 10, 2013 Ble litt rot når jeg redigerte posten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet Oktober 11, 2013 Share Skrevet Oktober 11, 2013 Desverre har ikke mye av disse tingene, Kun Lister. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Oktober 11, 2013 Share Skrevet Oktober 11, 2013 Jeg har bfk, pumpe og mulig abs sentral. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Noddyy Skrevet Oktober 13, 2013 Share Skrevet Oktober 13, 2013 Hei hvor mye manglet du av deler nå og hvor bor du? Har mer eller mindre en komplett bil med skade som jeg har begynt å plukke. E46 touring 320d 2000/2001 modell. Manuell gir med svart delskinn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuttifrutti Skrevet Oktober 15, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 15, 2013 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet November 15, 2013 Share Skrevet November 15, 2013 hallo jeg har noen av disse delene du trenger! hvor holder du til ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuttifrutti Skrevet Desember 15, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 15, 2013 Fått tak i alt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå