Snake____1 Skrevet Oktober 10, 2013 Skrevet Oktober 10, 2013 Hei, har da litt lite tid for bil for tida å velger da å sjekke litt interesse rundt bilen å delene mine. av deler kan jeg nevne: - S6S 560G gearkasse, v12 manuell 6-tr. UDØDELIG - Mellomaksling fra Powertrain i oslo for dette bygget. - M73B54 Motor, med syrefast bunnpanne med sump bak og ekstern oljepumpe og manuelle gasspjeld. - Motorfester til overstående i e36. 10mm sort stål. - Nysveisede grenrør å downpipes til overstående i e36. - ViPec V88 med 12 individuelle coiler tilpasset e36 med m73 motor - MTX bredbåndslambda - Komplett M3 e36 forstilling å bakstilling Alt kan selges helt eller i deler, men begynner ikke å plukke el. av motor eller bunnpanne med mindre jeg har flere kjøpere. Bilder kommer freddag ettermiddag. GiBud! Fint for dere som skal igang med vinterprosjekt
Snake____1 Skrevet Oktober 10, 2013 Forfatter Skrevet Oktober 10, 2013 Nevner også salgstråden på hele bilen, men om noen vil kjøpe deler eg jeg også åpen for dettan. http://bimmers.no/topic/761597-e36-v12-kanskje-muligens/
Larsiaman Skrevet Oktober 10, 2013 Skrevet Oktober 10, 2013 Hvor mye for bakstilling og forstilling? Har du coilovers oxo ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå