E.Ese Skrevet Oktober 10, 2013 Skrevet Oktober 10, 2013 Hei Har ein 318is som kutter ved ca 3000omdr. Når den er driftsvarm er det litt bedre, men kuttar fortsatt. Går i maks 120, så stoppar den på turtall, som om at den får teningskutt. Sleppe eg gassen og den går litt ned på turtall så går den heilt fint igjen. Har nyoverhalt motor og skifta det meste av deler. skifta bensinfilter, tennpluggar, prøvd med ein anna luftmassemåler men ingen forskjell. Har og gått over vacumslangar uten å finne lekkasje. Leste ut feilkodar på motor og fekk ut 16- Kamakselstillingsgiver. Kamsensor rekna eg med Har skifta både kamsensor og veivsensor, men kuttar fortsatt og får fortsatt den samme feilkoden. Nokon som har ein ide? Motoren som står i bilen er frå ca 10-1994 og den som var org i bilen var frå ca 5-1993. Er vertfall frå skille der omkring då den gammle hadde v spor reim, mens den nye har feilspor reim. Er og andre små endringar. Når eg hadde montert den nye motoren ville den ikkje starte så eg prøvde med hjernen ifrå den gammle motoren uten hell. kobla vekk defa alarmen og bilen starta. Kan det vere at det er hjernen som er problemet? Nokon som har vore borti noko likande? Har ikkje fleire idear om kva som kan vere feil
råner Skrevet Oktober 10, 2013 Skrevet Oktober 10, 2013 hadde en 318 der noen hadde stillt på co skruen så den daua med etter ca 3 sekunder med svev..prøv å napp ut kontakten til lmm og kjør en tur ?
E.Ese Skrevet Oktober 11, 2013 Forfatter Skrevet Oktober 11, 2013 Prøvde å ta av kontakten til lmm og då gjekk den ruske på tomgang og gjekk fint når eg sette på igjen kontakten. Idag når bilen var kald stoppa den på 2000omdr. med dei gamle sensorane var det 3000omdr? Men legg fortsatt feilkode på kamakselsensor? :S
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå