EirHoy Skrevet Oktober 10, 2013 Share Skrevet Oktober 10, 2013 Heisann! som tittelen sier så har jeg planer om å restaurere rondell felgene mine da dem fortjener bedre... venstre bakfelgen er nesten 100% strøken, men de 3 andre har mye klarlakkflass og eir (?) i aluminiumet. hva kan gjøres her? å pusse ned kanten og polere den er ikke noe problem, men eikene inni felgen blir pain å pusse ned og polere for hånd. finnes det noen annen måte å gjøre det på? glassblåse? evt lakkere eikene inni felgen gull også høyglanspolere kant ? trenger virkelig noen tips her! så takker for alle svar! noen bilder av felgene kommer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eriksen933 Skrevet Desember 4, 2013 Share Skrevet Desember 4, 2013 Jeg har Planer om og sende inn mine Rondell D58 til "Østfold Felgteknikk" Fikk ganske bra pris på alle 4 felga mine! Ca. 690kr stk trur jeg det var.. Det var med Sliping av kant, Diamantsliping, polering sikkert noe mer også, men husker ikke alt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå