IverIver Skrevet Oktober 12, 2013 Share Skrevet Oktober 12, 2013 Hei. Reimhjulet på min 525 tds raknet. Så har jeg litt problem med å få tak i nytt, men kan få tak i til 525 bensin å 536 bensin. Noen som vet om dette passer? Mvh Iver Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TM custom Skrevet Oktober 12, 2013 Share Skrevet Oktober 12, 2013 Hei. Reimhjulet på min 525 tds raknet. Så har jeg litt problem med å få tak i nytt, men kan få tak i til 525 bensin å 536 bensin. Noen som vet om dette passer? Mvh Iver Kan ikke tenke meg at den delen er utgått. Bare dra til bmw. Koster nok ikke mange hundrelappene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
perm51d25 Skrevet Oktober 13, 2013 Share Skrevet Oktober 13, 2013 koed.dk har Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aljorda Skrevet Oktober 13, 2013 Share Skrevet Oktober 13, 2013 Vist det er reimhjulet fra veiva det er snakk om, so er det vell tvilsomt at det passer ifra bensin modeller. Kjøpte uorginalt fra gs ein gang trur det var rundt 3000kr. Passa vertfall ikkje ifra m50b20 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå