Kattlikzm Skrevet Oktober 13, 2013 Share Skrevet Oktober 13, 2013 Har lest på tidligere tråder at koed selger, men finner det ikke? Noen andre anbefalinger om seriøse forhandlere som selger Scorpion til e36 325i? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Oktober 13, 2013 Share Skrevet Oktober 13, 2013 Ta kontakt med Koed pr epost/telefon, så får du svar. Har selv kjøpt mitt der, og ingen kunne matche den prisen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kattlikzm Skrevet Oktober 13, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 13, 2013 Ta kontakt med Koed pr epost/telefon, så får du svar. Har selv kjøpt mitt der, og ingen kunne matche den prisen. Kjøpte du kun bakpotte? Burde jeg bytte andre deler enn bare bakpotten? Sitter et helt originalt eksosanlegg på bilen nå (hele veien) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Oktober 13, 2013 Share Skrevet Oktober 13, 2013 Ja, kjøpte kun bakpotten. Skal ikke behøve å bytte noe mer, så sant ikke oppheng etc er slitt/ødelagt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kattlikzm Skrevet Oktober 13, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 13, 2013 Ja, kjøpte kun bakpotten. Skal ikke behøve å bytte noe mer, så sant ikke oppheng etc er slitt/ødelagt. Får jeg slik lyd da?! :OO Og.. når kjøpte du den, og hvor mye betalte du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Oktober 13, 2013 Share Skrevet Oktober 13, 2013 Jeg kjøpte den for et år siden, og husker ikke hva jeg ga for den. (kjøpte flere deler sammen...) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kattlikzm Skrevet Oktober 14, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 14, 2013 Fant det ut! Den ligger under Nye Deler > Tuning > Effektanlegg bra prisa! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå