rublings Skrevet Oktober 13, 2013 Share Skrevet Oktober 13, 2013 Kupeviften på min 2006 E90 sluttet plutselig å virke. Alt virker i viftestyringen og jeg kan høre at spjeldene gjør det de skal, men ingen blås. Var ingen tegn til at den skulle ryke heller. Har hørt at de kan fryse fast, men det er ikke så kaldt enda. Sikringen er også hel. Noen tips, eller er det bare å bestille inn ny vifte? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rublings Skrevet Oktober 15, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 15, 2013 Ingen som har noen erfaringer med dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oleand14 Skrevet Oktober 18, 2013 Share Skrevet Oktober 18, 2013 min er begynt å lage ulyd på lav styrke... er mestsansynlig et lager i hovedvifta som er dårlig på min, mulig at ditt er helt kaputt da ? :/også hørt at det er svin dyrt å fikse det... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oleand14 Skrevet Oktober 18, 2013 Share Skrevet Oktober 18, 2013 hjullager Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rublings Skrevet Oktober 22, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 22, 2013 Da har jeg skiftet kupeviften til stor suksess Har hatt en litt rar lukt i bilen i det siste, regner med det var viften som sang på siste verset. Må være det eneste tegnet på at den var dårlig. Ikke så vanskelig å skifte heller. Litt knotete men gjort på en halvtime Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå