R Andersen Skrevet Oktober 15, 2013 Share Skrevet Oktober 15, 2013 Helst facelift, men pre er også av interesse, så lenge den er hel og rustfri. Er den diamantsort, så er det veldig fint! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kobar Skrevet Oktober 15, 2013 Share Skrevet Oktober 15, 2013 Jeg har en, mener den er pre-face og er sort av noe slag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw330i Skrevet Oktober 15, 2013 Share Skrevet Oktober 15, 2013 jeg har preface , grønn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Oktober 15, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 15, 2013 Pris og hvor i landet! Regner med de er rusfrie..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kobar Skrevet Oktober 16, 2013 Share Skrevet Oktober 16, 2013 Rustfri,500kr, moi i rogaland Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Oktober 16, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 16, 2013 Har du et bilde, og har du mulighet for å finne ut hvilken sortfarge det er? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kobar Skrevet Oktober 16, 2013 Share Skrevet Oktober 16, 2013 Kan ordne bilder på fredag, tror ikke jeg klarer å spore opp fargekoden. Må dette sendes? Jeg bor i sør-rogaland Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Oktober 16, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 16, 2013 Ja, det må evt sendes, da jeg holder til i Østfold. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw330i Skrevet Oktober 16, 2013 Share Skrevet Oktober 16, 2013 jeg bor i andebu i vestfold . pris 500kr med nyrer . fargen er mørke grønn , usikker på koden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå