Sturmtiger Skrevet Oktober 16, 2013 Skrevet Oktober 16, 2013 Første med 14000kr;- får den. Bilen står i Bergen. Starter og går. Batteri burde vert oppladet bedre. A stolpe skvist inn, venstre kanal må trekkes eller sveises ut. Oppretting av denne bilen koster 40-50.000 ifølge MECA karrosseri verstedet i Eidsvåg, Åsane, så det er ikke aktuellt for meg. Selger IKKE i deler, har ikke lokalet til å skru av ting. Motor, gir, karroseri er rett, tak og understell er ok. Frontfangeren og frontruten er sprukket etter gamle skader/riper. Nå: Samme mående:
Sturmtiger Skrevet Oktober 16, 2013 Forfatter Skrevet Oktober 16, 2013 Motor, gir og understell er ok. --------------------------- Selger helst hele bilen for seg selv, har ikke lokalet til å skru av spesielle deler. ossen motor å kasse? hei, har du sentrallås hjerne ? pris?
mariuschr Skrevet November 6, 2013 Skrevet November 6, 2013 bor i bergen selv, kunne jeg kjøpt bakfangeren din?
Sturmtiger Skrevet November 6, 2013 Forfatter Skrevet November 6, 2013 Ringte en fyr for 15 minutter siden, og sa at han ville se på bilen i helgen. Ellers, har minst 6-7 stykker som vil kjøpe hele bilen for 10000, men syntes det er litt for lite.
joakimmarkussen Skrevet November 16, 2013 Skrevet November 16, 2013 tar de ytre vindus listene dine!! på fører siden foran og bak. 100 kr mine er irret. henter de i dag.
Sturmtiger Skrevet Desember 10, 2013 Forfatter Skrevet Desember 10, 2013 Selger bare bilen hel. :> Oppdatert orginal annonse. Leverer inn skiltene denne fredag hvis ingen kontakter meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå