Stephan.s Skrevet Oktober 16, 2013 Skrevet Oktober 16, 2013 1997 modell, 523 touring med manuell kasse. 320000km på telleren.Selges i deler grunnet:-Gåen toppakning-Gåen vannpumpe (lekker grunnet overtrykk i vannsystemet pga. toppakningen)-Rust i bunn alle fire dører-Opprusta bakluke. (kan ikke reddes)-Smått med rust rundt om-Bruker bittelitt olje-Liten rift i sjåførsete.-Panservaier har røket.Har vært i daglig bruk siste 5 år, men ville ikke mer en junidag i år.Vannpumpa lekker som ei sil.Bilen slutter å gå på 2 sylindre når den blir driftsvarm, som fører til ettertenning i eksosen.Så det positive:-Skinninteriør, lyst grått-Skinnratt-Ny radiator som er gått 7k-Relativt rustfritt karosseri. Ingen gjennomrust-Org CD spiller/Business RDS-Automatisk Klimaanlegg-Avtagbart hengerfeste.-Sommerfelg på bilder + vinderdekk følger medHar sikkert utstyrslista en plass, men finner den ikke pr. nå. Er relativt minimalt med utstyr. Halogenlys, manuelle seter osv.Bilen har vært trofast i 5 år, men selv er jeg møkklei e39. Gidder ikke å fikse den.Bilen har ALDRI kokt. Jeg har stoppet og luftet hver gang det har bygd seg opp gasstrykk i systemet pga. topppakingen. Bilen er KOMPLETT. Spør etter det du trenger. PRIS = BUD Legger ved noen bilder slik den står i dag. Bilder fra da jeg anskaffet den finnes her: viewtopic.php?f=11&t=93939
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå