kenmyh Skrevet Oktober 17, 2013 Share Skrevet Oktober 17, 2013 Hei, Da var det på tide å selge godbilen, grunnet kjøp av ny bil. Siden jeg kjøpte bilen i februar 2010 har det blitt gjort en god del med den;-Det har blitt montert coiloverskit som er godkjent hos Vegvesenet og står oppført i vognkortet.-Bærebruer og foringer foran er helt nye (2013).-Det har blitt montert sportsbremseskiver (slissa og ventilerte) rundt hele bilen-I motorrommet er det montert fjærbenstag for å øke stivheten på bilen.-Nye baklys, og frontlys med angel eyes, samt hvite blinklys ble montert i 2010.-Nytt ratt fra en e36 M3.-Kamsensoren ble byttet i 2010, da denne var gåen.-ABS-sensorene rundt bilen ble alle byttet i 2011.-Sportsluftfilter i den originale luftfilterboksen-Alle tennplugger og en coil er byttet, etter litt fuskeproblemer. KM: 253000Og dette er en gammel bil, den er ikke lenger noe glansbilde, så det er blitt en del rust. Det meste kan fikses, men det er også noe som er litt mer jobb.Bilen er ikke EU-godkjent, skulle vært inne i oktober, men jeg har ikke hatt tid til å fikse alt. De manglene jeg fikk på siste etterkontroll var å bytte bremseskjold v.s. bak og få festet håndbrekkskoene her. Samt bytte bremseslanger foran på begge sider. ABS-lampa har også begynt og lyse, men denne sa de ingenting på.Skiltene ble levert inn i JuliEllers er det litt småtteri som må fikses. Frontruta må byttes, da denne er sprekt (ikke feil på EU), diverse deler må lakkes opp etter at en nabo fant ut at han skulle bruke skrutrekker eller nøkkel på noen deler av bilen... Vi snakker om begge dørene på førersiden og panser. Det gikk bra på denne bilen, kontra den andre bilen min......Kjølevifta må også byttes da denne mangler x-antall blader. Dette er ikke store jobben.Oljeskift er gjort etter serviceintervallene, med påfølgende bytte av oljefilter.Om man fikser opp det som må fikses, er det mye bil igjen her. Motoren går som ei klokke uten noen ulyder og understellsmessig er bilen ekstremt bra. Utstyr Hengerfeste Lettmet. felg sommer Lettmet. felg vinter Metallic lakk Sommerhjul Takrails Vinterhjul Bagasjeromstrekk Elektriske speil Klimaanlegg Oppvarmede seter Radio/CD Sentrallås Servostyring Takluke ABS-bremser Airbag foran Startsperre Stålbjelker Prisen kan diskuteres ved hurtig avgjørelse, og ønskelig er 15000 Har også M-tech fangere til hele bilen, ulakkerte i org. forpakning + lakk som kan følge med for et tillegg i prisen. Ta kontakt på PM, eller tlf: 93800757 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå