solsvik95 Skrevet Oktober 17, 2013 Skrevet Oktober 17, 2013 Hei! Jeg har en e46 328Ci. Har nylig byttet begge lambdasondesensorene etter katalysator og ny luftmengdemåler ettersom jeg fikk opp motorlyset. Har fått feilmelding på disse tingene tidligere, men nå er ikke noen feilmeldinger inne på systemet lengre. Problemet er at når jeg kobler inn luftmengemåleren (som er helt ny) så begynner bilen å gå ujevnt (nødmodus). Den går som en klokke når LMM er utkoblet. Noen som vet hva dette problemet kan komme av? Takk på forhånd
Espen02E30 Skrevet Oktober 17, 2013 Skrevet Oktober 17, 2013 Tomgangsregulator std feil på disse... Hos meg hang den, så var bare å gjøre ren og smøre opp.
Espen02E30 Skrevet Oktober 17, 2013 Skrevet Oktober 17, 2013 Du får masse feilkoder når denne henger....
solsvik95 Skrevet Oktober 18, 2013 Forfatter Skrevet Oktober 18, 2013 Takker for svar Får prøve å rengjøre å smøre opp igjen jeg og da
Espen02E30 Skrevet Oktober 18, 2013 Skrevet Oktober 18, 2013 Gjør det Sitter under innsuget. Hadde presse på min, så var veldig trangt. Usikker på om det er bedre plass uten presse..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå