kriss66 Skrevet Oktober 18, 2013 Skrevet Oktober 18, 2013 Hei. Har en kompis der E60 rattlåsen har slått seg på. Bilen var gått tom for strøm tidligere pga lysene ikke var slått av. Så hjalp han med startkabler. Når vi da hadde kjørt en stund for å så lade opp batteriet, kom rattlås indikatoren opp i bilen. Han stoppet bilen, for å så starte den. Da var det Ingen tegn på liv. Vi fikk koblet utav batteriet i ca 15 min, men fortsatt ingen tegn. Hva må til? Inn på diagnose for å finne feilen?
Lene O Frank Jakobsen Skrevet Oktober 18, 2013 Skrevet Oktober 18, 2013 Har du forsøkt å låse opp med nøkkel ikke fjernkontrollen? Har ikke hatt den feilen på min e61 men på en volvo da gikk rattlåsen av når jeg brukte nøkkelen i døra. Fjernkontrollen fungerte igjen etterpå. Vært et forsøk. Rollerboy reagerte på dette 1
kriss66 Skrevet Oktober 18, 2013 Forfatter Skrevet Oktober 18, 2013 Har du forsøkt å låse opp med nøkkel ikke fjernkontrollen? Har ikke hatt den feilen på min e61 men på en volvo da gikk rattlåsen av når jeg brukte nøkkelen i døra. Fjernkontrollen fungerte igjen etterpå. Vært et forsøk. Nei. Har ikke forsøkt det. Men for å kunne starte bilen må den fjernkontrollen i. Start og stopp knapp. Har tidligere vært borti en ford, men der var det startssperren som måtte låses opp..
Lene O Frank Jakobsen Skrevet Oktober 18, 2013 Skrevet Oktober 18, 2013 Ja, jeg vet du må ha fjernkontrollen for å starte bilen, du skal bare låse opp førerdøren med den fysiske nøkkel da dette fjerner startsperre på noen biler. Så starte med fjernkontrollen. Jeg kan som sagt ikke garantere dette på BMW da jeg bare har hatt dette problemet på en Volvo og der fungerte dette.
BRIO Skrevet Oktober 19, 2013 Skrevet Oktober 19, 2013 Er bilen helt død? Kanskje det kan være problemer med IBS sensoren. Sjekk tråden jeg har linket til. e61-trekker-strøm.
kriss66 Skrevet Oktober 19, 2013 Forfatter Skrevet Oktober 19, 2013 Hei Bilen er ikke død nei. Kommer bare rattlås ikon i dachen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå