bmw e30 318i Skrevet Oktober 18, 2013 Skrevet Oktober 18, 2013 hei. jeg sliter med å få gnist på motoren i e30`n min... er det noen som bor i oppland som kunne kommi å sett på koblingene på motorkontakta da jeg tror problemet er der
oddis Skrevet Oktober 18, 2013 Skrevet Oktober 18, 2013 Du har sjekka jordinger på motor og chassi at de sitter godt? At du ikke har gnist betyr som regel at du ikke har triggersignal eller at noe er feil i tenningsmodulene. Mål spenning til modulene på turnover. Coilene er jorda også?
bmw e30 318i Skrevet Oktober 18, 2013 Forfatter Skrevet Oktober 18, 2013 Har sjekka jordinga å den er bra. Men skal hjernen ha jording ?
oddis Skrevet Oktober 18, 2013 Skrevet Oktober 18, 2013 Nei, på eget punkt. Den har jording gjennom elnettet til chassi . Går bensinpumpa di så funker signalet fra ECU, og jordinga er ikke problemet. Går den? Motoren kinner rundt?
bmw e30 318i Skrevet Oktober 18, 2013 Forfatter Skrevet Oktober 18, 2013 Ja motor går rundt. Men hjernen ble lakt på dempertårnet når jeg skulle starte, mulig den er deffekt da ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå