Iceybear Skrevet Oktober 19, 2013 Share Skrevet Oktober 19, 2013 HeiI en noe lang oppoverbakke med høyresving kjente man plutselig at det skjedde noe rart tilsynelatende fra venstre side bak, jeg hadde i går av felgene i annledning vinterhjul, og til min store forskrekkelse var både infestning og fjær tilsynelatende helt.. jeg var sikker på det var knekt litt på fjæra.. jeg trodde ikke det var mulig etter å ha lest og hørt med flere at bilen kunne bli lavere pga defekte dempere, men kan den det? den er merkbart lavere på venstre sida bak etter dette skjedde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Håvard Skrevet Oktober 19, 2013 Share Skrevet Oktober 19, 2013 Kan være at demperne lekker ? Er ikke sikker på dette, men hadde samme symptom på min bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bloppe Skrevet Oktober 19, 2013 Share Skrevet Oktober 19, 2013 Sjekket topplageret? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
glue Skrevet Oktober 19, 2013 Share Skrevet Oktober 19, 2013 demperne kan skjære seg, blir ofte veldig stiv når den har låst seg i en lav stilling Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skruern Skrevet Oktober 19, 2013 Share Skrevet Oktober 19, 2013 Tror nok dette er fjær som har mistet "tuppen" vekt belast tilsier dette. Har selv blitt Lurt flere ganger og løsning ble å Telle samt høyde avstandsmåling? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå