TurboAlexMPR Skrevet Oktober 19, 2013 Share Skrevet Oktober 19, 2013 Hei jeg studerer enteprenørskap der jeg leker med tanken om å produsere kvalitets eksos manifolier. Derfor laget jeg en undersøkelse som tar ca 1 min, og er helt annonym. Det er bare for å få et viss innblikk i om folket er villige til å kjøpe fremfor å lage selv. Jeg er helt klar over at dette er et BMW forum, og undersøkelsen er rettet til mercedes, men hvis det er interesse så er det ikke noe problem å produsere for BMW motorer. Link til undersøkelsen https://bino.qualtrics.com/SE/?SID=SV_3w354TQ3KdM7Ndj På forhånd takk mvh Alexander Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Oktober 19, 2013 Share Skrevet Oktober 19, 2013 Jeg fyllte den ut. For at den skal være kompatibel med BMW burde du legge inn antall cyl motor for at besvarelsene skal bli gode. 6 cyl manifolder har andre priser enn 4 cyl manifolder osv. Jeg svarte på spørsmålet fra et BMW 6 cyl perspektiv. Så spørs det hva du legger i kvalitet/performance. Er det pulssplitt grenrør eller vanlig 4-1, og hvilket materiale bruker du. Det er mange variabler som avgjør hva folk vil ha, til hvilken pris. Generelt sett er det dyrt å produsere custom vare i Norge med mindre man gjør det på hobbyiniativ hvor man ikke tar arbeidstid-timelønn. Hør med Jaas Performance gutta som lager alt mulig slags grenrør og innsug hva slags priser dem har. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå