thomw1 Skrevet Oktober 20, 2013 Skrevet Oktober 20, 2013 Jeg byttet luftfilter og det ble mere lyd fra motorrommet, men vil ja grommere lyd ut eksosn. Så jeg byttet endepotten til en "sports" potte som jeg kjøpte på gs bildeler får 3700, men det er nesten ikke forskjell, så lurte jeg på nå om noen har nå tips om hva jeg kan gjøre får en billig penge, mellompotten? Svendsen eksos sa att det kan bli bedre av det men de er ikke sikre, tips??
Kattlikzm Skrevet Oktober 20, 2013 Skrevet Oktober 20, 2013 Har en e36 325i som skal få scorpion bakpotte imorgen om jeg får tid Lurer på om jeg kommer til å slite med det samme problemet du har. Har dog ikke byttet til k&n luftfilter enda Må kanskje bytte hele systemet (grenrør, midtpotten osv). men det blir fort dyrt kommer til å følge med her
PatrickRye Skrevet Oktober 20, 2013 Skrevet Oktober 20, 2013 Er vel mange som er misfornøyd med GS sitt anlegg, lite lyd og dårlig valuta for pengene....
thomw1 Skrevet Oktober 20, 2013 Forfatter Skrevet Oktober 20, 2013 På e36 er det ikke nå problem, hatt flere som jeg bare har byttet bakpotten og det har blitt finere lyd
Kattlikzm Skrevet Oktober 20, 2013 Skrevet Oktober 20, 2013 På e36 er det ikke nå problem, hatt flere som jeg bare har byttet bakpotten og det har blitt finere lyd glad å vite at jeg er trygg! Byttet til fullt simons eksos (utenom grenrør) på e46 320ien ifjord. Må si jeg ikke er fullt så fornøyd med sluttresultatet.
vetu03 Skrevet Oktober 20, 2013 Skrevet Oktober 20, 2013 E36 er null problem. Med en scorpion eksos kommer du tiøå fin lyd. De er det veldig lett å få mer lyd i. Men over til de det egentlig gjaldt, så har jeg også hørt det er lite lyd i ga sine. Ved å bytte mellom potta eller fjerne kat vil du nok få mye lyd. Men kanskje litt for mye også. Ville nok prøvd ett annet eksosanlegg.
thomw1 Skrevet Oktober 20, 2013 Forfatter Skrevet Oktober 20, 2013 Bare mellompotta å ikke kattn, trur du jeg får får mye da?
thomw1 Skrevet Oktober 20, 2013 Forfatter Skrevet Oktober 20, 2013 Endepotta og mellom potta altså, ikke kattn
sonex92 Skrevet Oktober 20, 2013 Skrevet Oktober 20, 2013 Vis du tar bort mellom potta så får du mye grovere lyd, men ta den helt bort, ikke sett på noe annen mellom potte Sent from my iPhone using Tapatalk - now Free
thomw1 Skrevet Oktober 20, 2013 Forfatter Skrevet Oktober 20, 2013 Okei Men det må jo stå noe imellom kattn og endepotta?
sonex92 Skrevet Oktober 20, 2013 Skrevet Oktober 20, 2013 Ja, du skal ha rør fra kat til endepotte Sent from my iPhone using Tapatalk - now Free
thomw1 Skrevet Oktober 20, 2013 Forfatter Skrevet Oktober 20, 2013 Da skjønner jeg ja, var det jeg har tenkt å gjøre, så du er sikker på att det blir bedre lyd da ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå