Aleks Skrevet Oktober 20, 2013 Share Skrevet Oktober 20, 2013 koblet til min Hualingan spiller.. (ja eg vet det høres rart ut) men det er ca det samme som dynavin sånn som eg har forstått.. ALT virker. kobler til med bluethoot, kan styre og velge sanger fra spilleren og sånn.. får radio signal. og det kommer feks opp P4 NORGE i displayet. MEN INGEN LYD... får ikke lyd i høytalerene mine i det hele tatt. Noen som har vært borti det samme? noen som vet om det er noe ekstra som må kobles til annet enn den plug&play kontakten eg fikk med spilleren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kattlikzm Skrevet Oktober 20, 2013 Share Skrevet Oktober 20, 2013 Start med å sjekke sikringer, og deretter ledninger til høyttalerne (om du har byttet høyttalerne og?) pass på at ingen av ledningene rører hverandre eller karosseriet. prøvd å sette inn originalen igjen og se om høyttalerne fungerer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aleks Skrevet Oktober 20, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 20, 2013 Way ahead of you fikk spilleren igår. fikk med 2 stk iso kabler/overganger som kunne brukes. Når eg setter i den orginale spilleren igjen så er den helt fin.. det som er rart er at når eg prøvde å plugge min spiller i min bror sin bil. (som har samme spiller, bare at den virker) så var det ikke liv i min i den bilen. :-/ veldig rart syns eg. så må være noe forskjell på "pin-outen" noe annet kan eg ikke skjønne. eg har en 2002 e46 320D 4 dørs. og han har en 2001 e46 coupe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kattlikzm Skrevet Oktober 20, 2013 Share Skrevet Oktober 20, 2013 Hmm rart. Kjøpt fra GS? kan jo prøve å få en ny om du fortsatt har kvitteringen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå