0(2)LE Skrevet Oktober 20, 2013 Skrevet Oktober 20, 2013 Hei, jeg hører så mye forskjellig, hva stemmer egentlig? La oss, helt tenkt sett, si at jeg har gjort følgende med min BMW 1602 fra 1974 Byttet til 2-liter mtor(begge er M10 blokk, fysisk lik) med to doble dellortoforgassere og turbo Bilstein sport dempere og alpinafjærer(ikke senk, bare stivere) 2,5 eksos med 2 dempere(støy OK) Polyforinger hele veien Stabstag fremme og bak Bilen er i god stand, og utslippskravet bestås. Hvis jeg stiller ladetrykket helt ned(typ full åpning på WG) gjør jo turboen i praksis ingen ting, og ytelsen er ikke endret. Har kommet gjennom før med alt uteom motoren. Kommer jeg gjennom med dette? Lurer også på hvordan det er å sette på bare dobbelforgassere, turbo, får jeg dette godkjent uten problemer? For da er det jo bare å bytte grenrør før EU.
manta-a Skrevet Oktober 21, 2013 Skrevet Oktober 21, 2013 E vel ikke nå problem og få den godkjent med to doble gassere.Men hvis du hive på turbo så kan det nok bli spørsmål om effekt utak.Og da må du nok på rulla for og få målt det og vise for deg.Men veit itj ka BMW oppgir i hk antall på bremser på 02?
e30_joakim Skrevet Oktober 21, 2013 Skrevet Oktober 21, 2013 Kommer jo helt ann på hvor du drar på EU og om du kjenner noen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå