Petterseen Skrevet Oktober 21, 2013 Skrevet Oktober 21, 2013 Heisann, kjøpte meg en BMW E34 520i '90 i forrige uke og skulle gjerne hatt noe spørsmål besvart.1. Orginalt sto det en 12 ventilers motor i den, men denne er byttet ut med en 24 ventilers. Så jeg lurer derfor på hvilke av motorkodene (M20 og M50) så er til hvilken motor. 2. Det er også litt deler som mangler, så jeg vile gjerne vite hvilke sider det er bra og bestille ifra utenom Koed. Mvh Christoffer Pettersen
SaitekQ Skrevet Oktober 21, 2013 Skrevet Oktober 21, 2013 HeiDen motoren som orginalt stod i din bil er en M20B20Siden denne motoren er byttet ut med en 24 ventilers er den nye motorkoden M50B20. (Hvis det er byttet til samme slagvolum da) Selv har jeg gode erfaringer med GsBildeler og Ebay utenom Koed. Finner mye bra deler på Ebay.com og Ebay.De.Ellers har jeg en masse deler til overs da jeg har hatt to delebiler, så gi meg en lyd om hvilke deler du mangler, har mye rart.
Petterseen Skrevet Oktober 22, 2013 Forfatter Skrevet Oktober 22, 2013 Heisann, Ja, det er fortsatt samme slagvolum, takk skal du ha. Har ikke vært så mye på GsBildeler eller Ebay, så takk for at du nevnte de! Foreløpig trenger jeg framfanger (helst i grå, men andre farger går fint) også ett sett med blinkers framme (helst i hvitt).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå