BMWtotti Skrevet Oktober 21, 2013 Skrevet Oktober 21, 2013 Etter bytte av førerdør pga rust på min 2005 BMW X5 så har verkstedet (BMW) tydeligvis glemt å sette på plass igjen klistrelappen med dekktrykk informasjon som står på døra. Instruksjonsboka henviser kun til denne så hadde vært greit å hatt den. Er det noen der ute med en lignende bil som har mulighet til å ta bilde av oversikten og lagt det ut her? Evt sendt det til meg? Mvh Jørgen
evi Skrevet Oktober 21, 2013 Skrevet Oktober 21, 2013 Du kan jo sjekke her: http://www.puretyre.co.uk/bmw-tyre-pressures/ Fant etter et kjapt Google søk
BMWtotti Skrevet Oktober 21, 2013 Forfatter Skrevet Oktober 21, 2013 Takker for det ! Men hadde fortsatt vært fint med ett bilde av oversikten da.... (Så kan jeg legge det i bilen til senere anledninger)
BMWtotti Skrevet Oktober 21, 2013 Forfatter Skrevet Oktober 21, 2013 Da har jeg fylt i henhold til tabellen og 31 psi (2,1 bar) på 235/65R17 er det veldig tydelig at er i minste laget. Det ser for lite ut, samt at bilen oppfører seg ganske merkelig på veien. Noen som har noen ide om hva som er riktig dekktrykk for denne dimensjonen på en 2005 X5? (Vinterdekk)
Sondre92 Skrevet Oktober 21, 2013 Skrevet Oktober 21, 2013 hørtes litt lite ut ja, ville prøvd med 34-36 psi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå