General Snus Skrevet Oktober 21, 2013 Skrevet Oktober 21, 2013 Hei Har hatt en del problemer med abs'n. Har byttet sensorerer, og etter en siste diagnose så var det bare feilkode 113 som var igjen. 113 ABS pumpemotor/motorrele står det. Hva betyr dette? Har sjekket sikringene, og de virker å være i orden. Må jeg bytte pumpa, eller releet? Noen som har hatt liknende problemer og som evt kan hjelpe? Må få fikset det grunnet den forbanna EU kontr. Er forøvrig en 320i E46. På forhånd takk
Djwik Skrevet Oktober 23, 2013 Skrevet Oktober 23, 2013 jeg ville prøvd å bytte releet først å se om den funker da hvis ikke så bytter du pumpa er det antispinn(asc) på bilen så må det nok kodes om du bytter pumpeer det ikke antispinn(asc) så skal det ikke være noe koding på det
General Snus Skrevet Oktober 23, 2013 Forfatter Skrevet Oktober 23, 2013 Ok. Velger det billigste først selvsagt. Det er ASC. Hvor finner jeg releet? vanskelig å google seg fram til.
Djwik Skrevet Oktober 23, 2013 Skrevet Oktober 23, 2013 nå kjenner ikke jeg e46 noe serligså hvor ting sitter også vidre vet jeg ikkenormalt sett pleier releene å være i sikrings boksen i motorromet om det er det der pleier å stå abs på releetmen på noen bmwer så sitter abs releet i abshjernen(styre enheten) som er festa på abspumpaevt ta en telefon til bmw de veit det nok litt mere detaljert enn meg General Snus reagerte på dette 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå