rolf-hansen Skrevet Oktober 23, 2013 Skrevet Oktober 23, 2013 har handlet meg en e36 325 td.kjøpte bilen pga ønsket om baktrekk har lenge vært stort , og siden jeg kjører rundt 60-70 mil i uka er diesel et pluss meen , skal ikke bry meg forr mye om forbruk, da jeg vil hente litt mer hest ut av den gamle kværna.har ikke skrudd mye diesel motor så tips er hjertelig velkommen , enten her inne eller på mail ( rolf-hansen@hotmail.com ) første jeg vil jøre med motoren er :-montere intercooler.-rakarør -juster opp turbo litt- sååå kommer det jeg ikke har kunskapen til , hvordan skal jeg gi mer diesel ?! har hørt om envymod , og siden jeg ikke skal hente såå mye mer hest er kanskje dette det lureste , men rett meg gjerne.og hvor får man kjøpt regulerbare motstander ? karosseriet trenger også endel pleie, så kanaler og jekkfester må svieises endel.må også handle nyrer og spredere og plaste fangeren litt , mest for styrke da den er ganske lav og sny og isklomper allerede har gittfangeren litt juling i høyre jørne...som sakt , om noen har tips til hvordan jeg burde jøre det jeg har nevnt ovenfor , rop ut !samme om noen har tips til annet jeg burde gjøre som jeg ikke har nevnt bor for tiden i bodø , pga skole , så blir skrudd i helgene når jeg er hjemme i vesterålen, så tolmodighet er nødvendig om noen blir og følge med.
Are.520 Skrevet Desember 16, 2014 Skrevet Desember 16, 2014 Fant du ut noe? Skal kjøpe meg 325td selv å skal gjøre det samme som deg her
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå