Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Fikk vite idag fra verkstedet at toppen på 320'en har gått :( og de sa det kan komme på rundt 20-25 000 kr å fikse det! Nå er det autorisert merkeverksted med er i 25000 i drøyeste laget!? hva er lurest å gjøre denne situasjonen?

Trenger virkelig hjelp, takk på forhånd :P

Skrevet

det er en 2 liter 150 hk manuell 1999 modell. Den er på verstedet nå og de har bekreftet at det er gåen toppakning men symptomene var at den kosntant slukte frostvæske og klimaanlegget levde sitt eget liv av og til og til slutt begynte motoren og gå varm når jeg kjørte den. og til slutt var den nesten ikke til å få start på. :P dte er jo billigere med ny motor, men er jo ganske bra og få hele toggen overhalt og clean igjen. 

Skrevet

Hadde heller bytta motor enn og koste på en 2liter over 25k. Prisen der er ganske realistisk i og med at det går en del timer da det er mye å skru. Et annet alternativ er å bytte selv, da kan du komme relativt billig unna.

Skrevet

hmm tror ikke jeg kan fikse det der selv, har ikke peiling nok til å kunne gjøre et slikt omfattende inngrep på motor. men skal se om jeg fikser ny motor :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...