diesel-power82 Skrevet Oktober 24, 2013 Skrevet Oktober 24, 2013 Ifølge computern i dashn så går bilen på 0.91l pr mil,syntes det høres mye ut da det blir å regne som langkjøring siden det er 3.2mil til sentrum å det går stort sett i ett uten stopp. alikevel skal forbruket være 0,9-0,91l pr mil. Har ikke noe lekkasjer i det heletatt så det blir forbruk? når jeg tramper bunn gass etter å ha cruset litt rolig så legger jeg masse svartrøyk bak meg,MYE svartrøyk å den er ikke chippa. er det noe repsett å få tak i til dysene, eller må hele alt byttes?
diesel-power82 Skrevet Oktober 24, 2013 Forfatter Skrevet Oktober 24, 2013 Hva er egentlig levetiden på dysene med tanke på antall km? vil man ikke få hardere gange med tidvis en distinkt klakkelyd når dysene begynner å blis slitt? derav høye forbruket motoren har?
diesel-power82 Skrevet Oktober 28, 2013 Forfatter Skrevet Oktober 28, 2013 Var på en lengre tur igår,16 mil å da gikk den på 0,88l. Stntes det også er mye på langkjøring...
Bellen Skrevet Oktober 29, 2013 Skrevet Oktober 29, 2013 Du må nok ta en diagnose på bilen for å finne ut om det ligger inne feilkoder. Det er godt mulig at det er en eller fleire injectorer som er slitt.
diesel-power82 Skrevet Oktober 29, 2013 Forfatter Skrevet Oktober 29, 2013 Sett at flere er slitt,kjøper jeg rep.sett til 5 av dem,å kjøper den med ledningen ny eller hvordan gjøres det?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå