xollex Skrevet Oktober 24, 2013 Skrevet Oktober 24, 2013 Har endelig fått handla meg en e30! noe jeg alltid har hatt lyst på valget falt på en marrakech brun e30 som er pussa opp og solgt av en her på forum til altibil..Bilen har rulla 212000km, motor litt usikkert..Bilen er pussa helt ned og lakka i den feteste farga man får tak i (min mening)noen bilder av bilen der den står nå, har ikke henta enda så kommer noen egne senere )Liste over ting som er gjort med bilen: All rust fjernet Nye originale kanaler, nye originale forskjermer, "ny" bakluke med hull til mtech spoileren, "nye" rustfrie dører, forsterkede jekkfester. Sveisepunkter er slipt ned og det er blitt brukt punktsveis og tinnsparkel. Alt er gjort riktig. Komplett ///MTECH 1 styling (originalt). Hella DE lykter, mørke grøftelys og mørk-folierte baklys. Sorte nyrer Mørke sideblink og frontblink //M ratt //M sportsseter Understell og eksos: Tectylbehandlet, ikke rust. Powerflex foringer Rustfritt sportseksos med grenrør. Borrede og slissede skiver foran og bak. Nye bremsekaliptere Motor og gir: 325i motor Nylig skiftet regreim og vannpumpe Ny toppdekselpakning Nye slanger i motorrom Nye reimer Nytt oljefilter med olje Nytt bensinfilter Nye plugger Nye pakninger Ny termostat Ny viskosekobling Nytt batteriDet jeg har tenkt å gjøre med bilen i mitt eie:-Svarte vinduslister-Kw-coilovers rundtom-Nye felger (Forslag?) vurderer bbs rs-sote ruter-svart interiør (evo framstoler)-el vinduer-el takluke-Muligens m50b25 motorkom med innspill )
drevi Skrevet Oktober 25, 2013 Skrevet Oktober 25, 2013 Gratulere med tøff bil. Stell pent med den , for vi har ingen E30'er å miste. Jeg personlig syns det er tøft med krom lister. Nesten ALLE E30'ene har jo svarte lister. Syns pre-facene passer med krome lister. Jeg syns høyde på denne er ganske grei også. Skamsenka E30 syns jeg er så "oppbrukt."
aalgaard Skrevet Oktober 26, 2013 Skrevet Oktober 26, 2013 Så flott ut denne hadde nok blitt kledelig med bbs rs ja.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå