Mathias Holtsdalen Skrevet Oktober 25, 2013 Share Skrevet Oktober 25, 2013 emnetittelen sier vell det meste Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mathias Holtsdalen Skrevet Oktober 25, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 25, 2013 ingen??? det jeg spørr om er, passer den på resten? og blir toppfart og alt likt? mtp utvekslinga. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yxrkt Skrevet Oktober 26, 2013 Share Skrevet Oktober 26, 2013 Det må du nesten se på utvekslingen på diffene. Tipper det er samme med e36 som med e30, at feks 320 kan være levert med forskjellige utvekslinger. Henger som regel en metall-lapp på en av boltene på difflokket stemplet med utveksling på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Oktober 26, 2013 Share Skrevet Oktober 26, 2013 Den passer.. Dette kan du sjekke på GSbildeler eller realoem også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mathias Holtsdalen Skrevet Oktober 26, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 26, 2013 Den passer.. Dette kan du sjekke på GSbildeler eller realoem også. så da blir den 100% lik som den var? mtp toppfart og det hele? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-e46-m3 Skrevet Oktober 26, 2013 Share Skrevet Oktober 26, 2013 Ja, så lenge begge bilene har samma kasse. Man/aut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mathias Holtsdalen Skrevet Oktober 26, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 26, 2013 flotte saker da handler jeg diff te veka Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
råner Skrevet Oktober 26, 2013 Share Skrevet Oktober 26, 2013 det passer ja.. begge har utveksling på 3,45.. jeg har 318is diff vist du trenger.. fra manuell kasse.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mathias Holtsdalen Skrevet Oktober 26, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 26, 2013 det passer ja.. begge har utveksling på 3,45.. jeg har 318is diff vist du trenger.. fra manuell kasse.. har en jeg kan kjøpe for 500 så det er i boks hehe har akkurat fått e36 og det er nytt for meg, aldri byttet diff.. er det mye styr? trenger vi noe spesielt verktøy? noen som har en bra DIY? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
råner Skrevet Oktober 27, 2013 Share Skrevet Oktober 27, 2013 jeg bytta på min for en måned siden kun med en bukk og 2 støttebukker simpel jobb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mathias Holtsdalen Skrevet Oktober 27, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 27, 2013 jeg bytta på min for en måned siden kun med en bukk og 2 støttebukker simpel jobb sweet! regner med vi fåre te vi også da hehe takker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå