goty Skrevet Oktober 25, 2013 Share Skrevet Oktober 25, 2013 Hei, har noe rust på hjulbuene bak på min BMW 735i e32 fra 1991. Tenkte å få byttet disse før vinteren og oljebehandle bilen. Uansett, det største problemet er at hjulbuer til e32 er ikke å oppdrive. E34 derimot har et bredt utvalg av hjulbuer. Er det noen her som har erfaringer eller vet om de passer nogelunde overens? Arbeidet skal gjøres hos et karosseriverksted. Det var de som anbefalte meg å se om de passet da bilene er veldig like. Erfaringer ? Mvh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen.s Skrevet Oktober 25, 2013 Share Skrevet Oktober 25, 2013 http://bmwfans.info/parts/catalog/E32/Sedan/Europe/735i-M30/LHD/M/1991/browse/bodywork/side_panel_tail_trim/vet ikke om dette hjelper deg men. ser nå ut til at det skal gå ann å få tak i bakskjerm til e32 via koed/gs?? men det bør vell være mulig få tak i bare hjulbuene også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
goty Skrevet Oktober 27, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 27, 2013 Jeg finner det ikke noe sted :\.. Syntes at det er merkelig at det skal være så dårlig utvalg til denne casanovaen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndreTheGiant Skrevet Oktober 27, 2013 Share Skrevet Oktober 27, 2013 Nummer Varetekst Pris Antall 41351958343 Seitenwand hinten links NOK 3.138,00 / NOK 3.922,501 Ny søgning Som nevnt får du tak i hele bakskjermen ifra KOED ihvertall. Dyrt var det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
goty Skrevet Oktober 27, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 27, 2013 Jepp, derfor jeg er villig til å sjekke ut E34. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå