svart Skrevet Oktober 25, 2013 Share Skrevet Oktober 25, 2013 Hei! Har en 91 318 cab som trenger litt arbeid. Den ble ribbet for noen år siden, men tiden strakk ikke til. Men nå er de små kommet seg i barnehage og jeg har satt opp tak over bilen så det går an å jobbe. Status nå er at alt understell er tatt av, glassblåst, grunnet og malt. Skal flytte batteriet bak, e36 tannstang, turbo og håper få den godkjent. Men har mye karroseriarbeid igjen. Begynte på batterikassen, tenkte å sveise igjen og bruke plassen til luftfilter kanskje? Har sveist litt før, men har ikke sveist så mye bil. Tips med stor takk:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jan magnus Skrevet Oktober 30, 2013 Share Skrevet Oktober 30, 2013 Hei! Har en 91 318 cab som trenger litt arbeid. Den ble ribbet for noen år siden, men tiden strakk ikke til. Men nå er de små kommet seg i barnehage og jeg har satt opp tak over bilen så det går an å jobbe. Status nå er at alt understell er tatt av, glassblåst, grunnet og malt. Skal flytte batteriet bak, e36 tannstang, turbo og håper få den godkjent. Men har mye karroseriarbeid igjen. Begynte på batterikassen, tenkte å sveise igjen og bruke plassen til luftfilter kanskje? Har sveist litt før, men har ikke sveist så mye bil. Tips med stor takk:-) blir spennende å se hvordan det går med bakplaten. lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svart Skrevet Oktober 30, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 30, 2013 Ja, må si jeg er litt spent. Takk for tips:-) Idag har jeg fått ryddet ut av bilen, masse deler som har lagt der å støvet. Så sitter det igjen litt av håndbrekk wire'n i røret.Siste 5 cm. Fikk tak i 6mm armeringsjern, slo den inn i røret innenifra. Løsnet? Neh, varme next. Ellers fikk jeg sveist opp fester til vegg presseningene i skuret mitt. Sent from my C6603 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svart Skrevet Oktober 31, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 31, 2013 Bilder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svart Skrevet Oktober 31, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 31, 2013 Har bestilt 2k grunning, sveisegrunning og fyller hos würth. Tok turen innom biltema og for lyskaster og diverse som det pleier Siden bilen stod ute bare med pressening så hadde det samlet seg mye under. Brukte dagen til å henge opp eksosrør og fangere på muren. Fikk spylt rent under og. Satser på sveis i morgen. Sent from my C6603 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svart Skrevet November 1, 2013 Forfatter Share Skrevet November 1, 2013 sveist idag. Hadde for lite strøm på første platen. Gikk bedre på slutten. øysteinolsen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svart Skrevet November 4, 2013 Forfatter Share Skrevet November 4, 2013 Sveis igjen. Har lurt på å ikke sette inn den nye batteri platen og heller sveise igjen. Skal vel være noe drenering der? Virker som at det skal renne inn til siden? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svart Skrevet November 5, 2013 Forfatter Share Skrevet November 5, 2013 Ca sånn. Litt sliping og justering til før stoff. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svart Skrevet November 23, 2013 Forfatter Share Skrevet November 23, 2013 Feile skjermer :-/ da blir det spennende å se hvordan servicen er på carpartspro.. Sent from my C6603 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svart Skrevet November 25, 2013 Forfatter Share Skrevet November 25, 2013 Bare godt å si om carpartspro. Ordner seg;-) Sent from my C6603 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svart Skrevet November 27, 2013 Forfatter Share Skrevet November 27, 2013 E36 tannstang nesten montert! Fikk kappet to biter av et rundstål jeg hadde og boret hull for boltene. Lurer på om overføringen passer på lengden. Vet at det må endres på e e36 typen, men den har ikke jeg Kjekt å ta pause fra karroseri arbeid.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Rolland Jacobsen Skrevet November 28, 2013 Share Skrevet November 28, 2013 Blir bra detta! Er godt att nokon står på og redder gamle biler:D Fjerna rust er noko av det verste eg driv med.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svart Skrevet November 28, 2013 Forfatter Share Skrevet November 28, 2013 Takk for det!Ja, det er ikke noe særlig å holde på med dette i lengden. Fant litt mer rust foran, men litt ble no til mye mer plutselig Sent from my C6603 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svart Skrevet November 29, 2013 Forfatter Share Skrevet November 29, 2013 Gjort litt idag og. Sent from my C6603 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svart Skrevet Desember 2, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 2, 2013 Owatroliert Sent from my C6603 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå