Gå til innhold

Min nye f10! *bilder*


thord
 Share

Anbefalte innlegg

Grattis med ny flott vogn! Og vi kommer til fornuft alle som en! ;)

Takker! :) Ja, hehe, var kjapt over fra the "dark side".

 

Merker at BMW er hakket bedre en Audi.

 

 

 

Pussig sammentreff. Leste i denne tråden i går, og i dag gikk jeg forbi bilen din på Majorstua! Kjente den igjen med en gang siden du mest sannsynlig har Oslos eneste F10/11 med Tromsø-skilter. Den så nyvasket ut!

 

Haha, så komisk! Ja, det var garantert min. Den var nyvasket du, hvit bil krever en del mere vask, men jeg syns det er verd det. Jeg koser meg bare når jeg skal vaske den! hehe.

 

 

Hva er dette slags tull?! Når vi henter biler sørpå så kjører vi dem alltid oppover; er en veldig kjekk tur, både sommer som vinter - særlig hvis du legger turen via Sverige  \:D/

 

Uansett, gratulerer så mye med en utrolig flott bil! Vet hvem tidligere eier er, så kan gå god for at denne er godt tatt vare på :)

 

Hehe, ja, var mere at jeg var litt pysete, null gradersføre med nybil og dårlig tid. hehe, ble bare slik denne gangen. Men ja, skammer meg litt over at jeg ikke kjørte den hele veien ned :S

Takk så mye! Åja? du gjør det ja? Så gøy! Han har absolutt gjort en god jobb med å ta vare på bilen! Er ikke en eneste ripe i den. :D

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...