StandUp Skrevet Oktober 27, 2013 Skrevet Oktober 27, 2013 Intro: Bilen er ein orginal Bmw E36 318i og har vert gjort noen små ting av forrige eier som: Bilen har vert garasje lakka av forrige eier. Motoren har også byttet. I dette prosjektet vil jeg først og fremst prøve og style bilen mest mulig og kunne stole på motoren. Håper dere kommer med innspill for å forbedre bilen BIL: Type: Bmw E36 318i 1996 Motor: M43B18 Farge: Hvit Km: Ca.280 000 Motor: Ca.130 000 km Planer: Ferdigt= Grønt Ugjort= Rødt Holder på med = Blå Styling: (Planen for stylinga er hvit bil med svarte detaljer) -Full M-Tech styling eller M3 styling (Framfanger, sideskjørt, bakfanger) -Omlakkering med PlastiDip? -Rutesenk -Liten spoiler -Lyktesenk -Sote baklykter -Nye framlykter, grøftelys -Sote bakvindu -Lakkere felger -Lakkere nyrene Teknisk: -Skifte hjullager -Fikse rust under bilen -Fikse motorkjølinga -Tomgangen -Effektanlegg Bilder og mer informasjon vil komme etterhvert
StandUp Skrevet Oktober 27, 2013 Forfatter Skrevet Oktober 27, 2013 Ting som har vert gjort idag: -Sota bakvindu (Bilxtra sot 5%) -Lakka vinterfelga (BilXtras Racing lakk) -Matt og fin farge -Lakka nyrer og montert (Plast lakk fra BilXtra -svart) -Fått på lyktesenk (Kjøpt fra GsBildeler) Bilder: tsalv96 reagerte på dette 1
StandUp Skrevet November 1, 2013 Forfatter Skrevet November 1, 2013 Da har jeg skiftet temperaturmåleren og skifta ut all kjøleveska og fiksa tomgang regulatoren! Styling er kjøpt og er på vei Kjøpt: (Alt er bestilt fra TrollTuning.no) -M-Frontfanger -M3 Cup Defuser -M3 sideskjørt -Hvit Plastidipp skal teste på orginal felgene -LED-Skiltlys -Lyktefilm (Kjøpte blå og gul så skal se hva som blir finest) Kommer tilbake med meir info når jeg har mottat pakken og har fått startet med lakkeringen
Bimmer fan Skrevet Mars 8, 2014 Skrevet Mars 8, 2014 Skjer det noe her da?? Fått det du har bestillt enda??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå