robertbeamer Skrevet Oktober 28, 2013 Share Skrevet Oktober 28, 2013 Hei! Jeg kjøpte nettopp noen BBS RS 15'' med hakka dekk. Jeg mener selv de er kopi felg. Men det er hakket inn BBS bak senterringen, og eieren snakket om at de hadde stått orginalt på en e34 når den kom ut for salg. KAn dette være noe riktig? Betalte kun en tusenlapp for 4 felger med dekk. Prutet ned fra 4000, fordi jeg mente de var fake. De ser enda mer fake ut, enn GS Retro felgene som jeg har på sommer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
robertbeamer Skrevet Oktober 28, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 28, 2013 Bilde kommer snart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lamar81 Skrevet Oktober 28, 2013 Share Skrevet Oktober 28, 2013 Er vel så enkelt som å se bak bbs-dekselet etter riktige stempel i felgen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lamar81 Skrevet Oktober 28, 2013 Share Skrevet Oktober 28, 2013 Er vel så enkelt som å se bak bbs-dekselet etter riktige stempel i felgen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
robertbeamer Skrevet Oktober 28, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 28, 2013 Er vel så enkelt som å se bak bbs-dekselet etter riktige stempel i felgen... Klarer du å se om disse er ekte/kopi utifra mine dårlige bilder? Er hvertfall BBS germany, JL merket, og alle mulige tall inni Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
robertbeamer Skrevet Oktober 28, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 28, 2013 Takker for svar! lurer fælt på om de er ekte eller ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet Oktober 28, 2013 Share Skrevet Oktober 28, 2013 Ekte BBS? Ja. RS? Nei. Husker ikke i farta hva disse heter mere enn BBS, men kan nok stemme at de kunne leveres som ekstrautstyr på en E34 ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AVT Skrevet Oktober 29, 2013 Share Skrevet Oktober 29, 2013 Er BBS RZ det der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
robertbeamer Skrevet Oktober 29, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 29, 2013 Ekte BBS? Ja. RS? Nei. Husker ikke i farta hva disse heter mere enn BBS, men kan nok stemme at de kunne leveres som ekstrautstyr på en E34 ja Er BBS RZ det der Takker veldig for svar. Var sikker på at disse var fake, og var RS. Noen som kan vite hva verdien på disse kan være grunnet til at de er orginale? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Oktober 29, 2013 Share Skrevet Oktober 29, 2013 dette er helt vanlige bbs krysseie felger som kom på e34. så disse er ikke verdt mye gitt. solgte vell 4 slike for 1500kr med dekk her i sommer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RobinLowe28 Skrevet Oktober 30, 2013 Share Skrevet Oktober 30, 2013 Er ikke RZ, bbs rz er 16", kunn orginale e34 felger det der, hadde det vært RZ hadde du gjort et kupp men du fikk grei pris fordi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå