Splint Skrevet Oktober 29, 2013 Share Skrevet Oktober 29, 2013 Hei! Jeg sitter på en 2004 mod 320ia (m54b22) som jeg tenkte å legge ut for salg etterhvert, men synes det er vanskelig å finne en riktig pris for denne. Bilen har trillet 128.000km ca, og har servicehefte opp til 100.000km. Av utstyr kan det nevnes følgende: - Xenon - Sportsseter i delskinn - Multifunksjonssratt, 3 eikers - Manuell AC - Automat - Elektriske vinduer foran - Blåtann opplegg for telefon - DEFA varmer - Nye vinter og sommerhjul (Vredestein Sporttrac 3 på 17" og Michellin X-Ice på 15") Nylig byttet: - 2 stykk coiler (4 og 5) - Luft-, friskluft-, oljefilter - Olje - Nedre innsugsbelg Blir byttet ila uken:- Plugger - Toppdekselpakning - Lambda pre-cat (fått feilkode på disse) - Bensinfilter - Bakre bærearmsforinger foran Det finnes noe overflaterust i begge hjulbuer bak, samt litt på terskellist høyre foran - dette jobber jeg med å få pris på og utbedret. Ser en tilsvarende bil står til 119.000kr på finn.no - men jeg er veldig usikker på hvor jeg kan "legge listen" når det gjelder min. Hadde i utgangspunktet tenkt meg noe rundt 100.000kr, inkludert omreg. Noen som har noen tanker og tips? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå