Charlesell Skrevet Oktober 30, 2013 Skrevet Oktober 30, 2013 Hei. Har gult lys i ABS, bremse og antispinn i min 316 e90 2006. Dette kommer som en periodisk feil. Har merker at den kommer når det renger ute. Og når det er mye fukt. Noen som vet hva dette kan være? OWETSTEADDY og nainsesoche reagerte på dette 2
Kattlikzm Skrevet Oktober 30, 2013 Skrevet Oktober 30, 2013 Høres ut som en slitt føler. Har hatt det problemet på 2 e36er og 2 e46er . Ganske vanlig problem på BMWer.
E92_coupe Skrevet Oktober 30, 2013 Skrevet Oktober 30, 2013 Har hatt samme problem... gult bremselys og DTC / antispinn lys. Er det også en føler eller?
Charlesell Skrevet Oktober 31, 2013 Forfatter Skrevet Oktober 31, 2013 Men hvordan føler kan det være da?
Kattlikzm Skrevet Oktober 31, 2013 Skrevet Oktober 31, 2013 Akkurat det husker jeg ikke nå i farten. Men anbefaler å få tatt en diagnose først. Kan enten være en føler, eller hele abs systemet (har hørt den er ganske dyr). Husker at jeg fikk store problemer på e46 stasjonsvognen jeg hadde. Speedometeret sluttet å fungere, og abs,antispinn+håndbrekk lampa lyste. Sendte bilen til nærmeste verksted for å ta en diagnose med en gang. Fant ut at venstre abs føler bak var defekt. Byttet den, og da fungerte alt .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå