kokoss Skrevet Oktober 31, 2013 Skrevet Oktober 31, 2013 Har en e30 med m10 forgasser spm jeg lurer på å bytte motor på til m20b20 forgasser. Vet jeg må ha girkasse, motorfester, radiator og mellomaksel. Kan jeg bruke samme diff? Tror den har 3.92 , er orginal diff til 4tr m10 girkasse. Er det elektriske bare å koble rett i eller er det mye som må kobles om der? Takk for alle svar og nyttig tips:) OWETSTEADDY reagerte på dette 1
kokoss Skrevet Oktober 31, 2013 Forfatter Skrevet Oktober 31, 2013 Blir det det samme som å sette inn en m20 injection eller er disse to litt forskjellige mtp at det er forgasser? Burde være litt mindre elektronikk muligens?
yxrkt Skrevet Oktober 31, 2013 Skrevet Oktober 31, 2013 Hvorfor skal du ha i en til forgasser-motor? Diffen kan du fint bruke. Angående motorstikket ville jeg ha sett på ledningene at det stemmer på begge sidene av pluggen.
kokoss Skrevet November 1, 2013 Forfatter Skrevet November 1, 2013 Det er litt annerledes med forgasser, på godt og vondt:p Så hvis pluggene passer overens burde det gå smertefritt?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå