Nizzoboy Skrevet Oktober 31, 2013 Share Skrevet Oktober 31, 2013 Sliter med en 96 e36. Venstre bak er gått i vranglås. Jeg er vandt med å låse denne døra manuelt da den ikke har fungert med sentrallåsen. Men plutselig en dag gikk døra i vranglås. Låsepinnen man drar i for å åpne bilen med bare går ned av seg selv når jeg forsøker å låse opp. Føles ut som det er vakuum som drar den ned eller en fjær. Jeg får av dørtrekket selv om døra er igjen men bak dørtrekket er det stål plater som gjør så jeg ikke kommer til selve låsen. Er noen ledninger i bunn av døra.. Kan det gå å sette strøm i noen av disse? Trenger hjelp, da dette er ett meget irriterende problem. Setter stor pris på svar, tips erfaringer om dette! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet Oktober 31, 2013 Share Skrevet Oktober 31, 2013 Har du prøvd å holdt igjen låsepinnen og åpnet dør håndtaket mange ganger litt hardt, og gjerne legger litt press på døren? Har funket for meg før hvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nizzoboy Skrevet November 2, 2013 Forfatter Share Skrevet November 2, 2013 Jeg har fått opp døra.. Prøvd ganske mye forskjellig, å ingen ting hjalp..Til slutt slo Jeg på den man låser opp døra med 3-4 ganger, å dermed var den i orden igjen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå