KLB Skrevet November 2, 2013 Skrevet November 2, 2013 Heisann.... Jeg er ny her på forumet, og har nettopp kjøpt meg en helt original e32 fra 1990 som er i ganske bra stand, og som jeg skal shine opp så mye som mulig i sin originale stand. Bilen ble kjøpt ny i Norge og siste eier de siste 16 årene var en 80 år gammel BMW entusiast og automatkasse mekaniker. Slik at alt teknisk her er ganske ship shape Men selger var svigersønnen som solgte bilen på vegne av enken til denne mannen. Slik at inngående info om bilen ikke er tilgjengelig bortsett fra ren dokumentasjon og kvitteringer som fulgte bilen. Saken er at bilen er solgt som en 735i, noe som også står bak på bilen, og som har stått der siden bilen ble solgt som ny i Norge. På motoren står det 3.0, og bilen er ihht vognkort registrert som en 730iA. Meeeen..... I vognkortet står det at motor er 3406 cm3. Hva er dette? Takker for alle opplysende svar
Vegardb17 Skrevet November 2, 2013 Skrevet November 2, 2013 Sjekk på blokka under innsuget på sylinder 2. Skal stå 3.5 der. Han har sikkert bare bytta innsug Sent from my GT-I8190 using Tapatalk 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå