jonas1/// Skrevet November 4, 2013 Share Skrevet November 4, 2013 Har en delvis komplett s38 tilsalgsHar lite info om den da den var i deler når jeg kjøpte denVentilene har tatt i stemplene etter som jeg kan se, men ser ikke ut til og ha noe å bety.sylindere er fine.Egner seg sikkert best til dele motor eller motor/turboprosjekt Det jeg har er :s38b36 blokk med veiv og stempelToppen, mangler kammer ToppdekselInnsugBunnpannesvinghjul, vet ikke om dette er brukendeHar og en ny toppakning fra GSAltså mangler kammerdiverse til registerSpjeldsikkert noen smådeler ellersKom med bud bytteforslag facelift m20b25 kan være int Ligger i Kvinesdal i vest agder 1,5 time ifra kristiansand og 2 timer fra stavangerBilder kommer Christensen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christensen Skrevet November 5, 2013 Share Skrevet November 5, 2013 Heisann, har du et nummer jeg kam nå deg på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
piter Skrevet November 5, 2013 Share Skrevet November 5, 2013 når kommer bilder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonas1/// Skrevet November 5, 2013 Forfatter Share Skrevet November 5, 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonas1/// Skrevet November 18, 2013 Forfatter Share Skrevet November 18, 2013 OppEr ikke hull i toppen er et deksel men har biten som magler så enkelt og sveise Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
520robin Skrevet November 18, 2013 Share Skrevet November 18, 2013 gir deg 2k for den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonas1/// Skrevet November 18, 2013 Forfatter Share Skrevet November 18, 2013 For lite Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
520robin Skrevet November 18, 2013 Share Skrevet November 18, 2013 pris sånn ca da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonas1/// Skrevet November 18, 2013 Forfatter Share Skrevet November 18, 2013 8000,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
endre88 Skrevet November 19, 2013 Share Skrevet November 19, 2013 Du har pm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonas1/// Skrevet Februar 17, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 17, 2014 solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå