KLB Skrevet November 5, 2013 Share Skrevet November 5, 2013 Monterte i går kveld inn en SONY mex bt3700u bilstereo. Herlig å ha både musikk og telefon trådløst. Men utviklingsavdelingen til Sony kan ikke ha vært helt edru når de lagde denne. For den lyser jo så man blir sveiseblind. Lyseblått steeeerkt lys i knapper som ikke kan dimmes. Kun displayet kan dimmes et hakk. Men det andre lyser så J*vlig at det ikke har noe å si. Tror jeg må åpne hele greia, og finne frem tusjene mine Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet Desember 7, 2013 Share Skrevet Desember 7, 2013 Prøvd å koble til den orange kabelen som er dimming? For å se hva denne dimmer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KLB Skrevet Desember 7, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 7, 2013 Orange kobles til hva? Sent fra padda ved hjelp av Tapatalk HD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toby91 Skrevet Desember 7, 2013 Share Skrevet Desember 7, 2013 orange skal kobles til et av lysa i bilen som dimmes(feks. lys til en bryter) da skal alt av lys på spilleren dimmes med bryternene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet Desember 7, 2013 Share Skrevet Desember 7, 2013 Orange kobles til hva?Sent fra padda ved hjelp av Tapatalk HD Orange kabel bakpå spilleren, som Toby91 skriver. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KLB Skrevet Desember 7, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 7, 2013 Ok. Da skal jeg prøve det Sent from my HTC One using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå