Toastjern Skrevet November 6, 2013 Share Skrevet November 6, 2013 Heisann! Prøver å selge sommerfelgene mine, da jeg ble litt fort lei de. Felgene er veldig hele og pene, men noen hakk og småmerker i kanten etter at kanten er litt utsatt med dekka som sitter på nå. 8'' og 195/40 foran, 9'' og 205/40 bak. ET bak er 45 og ET foran er 35. Pris: 6000 med dekk. Evt gi meg et bud på PM. Dekka er litt slitte på innersida både foran og bak, men de går fint en sesong til. Felgene er utrolig pene og tøffe på E36 ! Bakfelg 1 Bakfelg 1 Bakfelg 1 Bakfelg 2 Bakfelg 2 Bakfelg 2 Framfelg 1 Framfelg 1 Framfelg 2 Framfelg 2 På bil: Valsa innerkanten på skjermene og 3mm spacer foran. Kjører med 20mm spacer og litt valsa hjulbuer bak. Send meg en PM for mer info. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toastjern Skrevet November 9, 2013 Forfatter Share Skrevet November 9, 2013 ET på bakfelgene er 45 og ET på framfelgene er 35! Bilder av felgene kommer i løpet av morra dagen tipper jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toastjern Skrevet November 9, 2013 Forfatter Share Skrevet November 9, 2013 (endret) Edit: La bildene i første posten Endret November 12, 2013 av Toastjern Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toastjern Skrevet November 14, 2013 Forfatter Share Skrevet November 14, 2013 [bump] Seriøst? Trodde disse skulle flakse avgårde på dagen.. [/bump] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toastjern Skrevet November 27, 2013 Forfatter Share Skrevet November 27, 2013 Bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toastjern Skrevet Desember 4, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 4, 2013 Veit det kanskje ikke er sesong for å selge sommerhjul, men ikke ET bud engang.. :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Heimdal Skrevet Desember 5, 2013 Share Skrevet Desember 5, 2013 intresert i å bytte i andre felger eller?? =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toastjern Skrevet Desember 5, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 5, 2013 Glemt å skrive det, men innbytte er ikke aktuelt nei.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Heimdal Skrevet Desember 5, 2013 Share Skrevet Desember 5, 2013 okei, lykke til vidre med salget sykt fine felger du har dær =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toastjern Skrevet Desember 5, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 5, 2013 Takk! Virker ikke sånn, du er første som har vært interessert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnårhsen Skrevet Desember 5, 2013 Share Skrevet Desember 5, 2013 Pene felger, men basert på andre m-contour felger som er blitt lagt ut, så ligger disse en god del høyere i pris. *freebump* Haug reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toastjern Skrevet Desember 5, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 5, 2013 Det er jeg fullt klar over, da jeg sjekka priser på de som lå ute til salgs. Men de jeg har er et av de peneste settene som ligger ute (sett bort ifra alle replika settene) så jeg tenkte at det ikke var upris. Har kun fått et bud på PM og det var så dårlig at jeg hadde lyst til be han karen gå å leke i trafikken.. Har jo skjønt at det ikke er sesong for sommerfelger heller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw cab Skrevet Desember 6, 2013 Share Skrevet Desember 6, 2013 Er disse orginale BMW?? Syns du mangler den lille m-logoen ved bolt hullene. Jeg har samme felger selv på min E34.Men mine er uorginale, og jeg har heller ikke m-logo. Eller kommer disse uten logo? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toastjern Skrevet Desember 6, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 6, 2013 På delefilmen på nettbutikken til GS så får du dem med og uten det ''M'' emblemet du snakker om. Så de kom uten logo også ja Det er Rondell som har produsert disse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw cab Skrevet Desember 7, 2013 Share Skrevet Desember 7, 2013 Sånn å forstå ja Tror jeg må dobbel sjekke om mine er originale eller ikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå