///Mody Skrevet November 9, 2013 Share Skrevet November 9, 2013 SELGES!! Er en 520 manuell med strøkent komplett skinn i svart. Er nye skiver og klosser rundt hele og det eneste som er igjen på Eu lappen er å sveise rust i kanaler. Om den ikke blir solgt/byttet før Fredag, så selger jeg den i deler og vraker den. Tenkte meg 7 tusen, men gi bud. Kan ta innbytte i noe også!Ta kontakt på 97103793! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sh0xx Skrevet November 10, 2013 Share Skrevet November 10, 2013 hvor bor du hen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mody Skrevet November 10, 2013 Forfatter Share Skrevet November 10, 2013 hvor bor du hen? Jeg holder til i Valdres, Oppland! 15 min fra Fagernes. Bilen går for 6500,- om man henter i løpet av uka. Ellers blir det delebil og vrak! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet November 12, 2013 Share Skrevet November 12, 2013 Hva er fargekoden på denne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raamstad Skrevet November 17, 2013 Share Skrevet November 17, 2013 solgt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå