bimmerduden Skrevet November 10, 2013 Skrevet November 10, 2013 Har problemer med at min 318 tds er tungstarta, men ekstremt tungstarta når den står i motbakke med fronten oppover. Noen som kan svare på om hva det skyldes ? Har også problemer med at den jager på tomgang, kan også stoppe når en trykker inn clutchen ved nedbremsing. har mistanke om at dette er et vakum problem, men vet ikke hvor jeg skal starte å lete. eller har noen en annen ide på hva det kan være eller noen gode tips ? kan self være tomgangsreg. På forhånd takk foubbalvabbal reagerte på dette 1
bimmerduden Skrevet November 11, 2013 Forfatter Skrevet November 11, 2013 Har problemer med at min 318 tds er tungstarta, men ekstremt tungstarta når den står i motbakke med fronten oppover. Noen som kan svare på om hva det skyldes ? Har også problemer med at den jager på tomgang, kan også stoppe når en trykker inn clutchen ved nedbremsing. har mistanke om at dette er et vakum problem, men vet ikke hvor jeg skal starte å lete. eller har noen en annen ide på hva det kan være eller noen gode tips ? kan self være tomgangsreg. På forhånd takk problemer er hovedsakling når bilen er kald.
mege34 Skrevet November 12, 2013 Skrevet November 12, 2013 Når den er tungstartet kommer den etter 5-10 sek då? Fødepumpen i tanken på min 525tds er dårlig noe som resulterer i at jeg må vente en 10sek etter glødelampen er gått av for å starte, er ikke vits og prøve før engang.. Ta pumpen ut av tanken og koble den direkte på batteriet så hører du om den går skikkelig.. Min gikk så vidt rundt ( dårlig) så venter på ny no. sendt from my unicorn using tapatalk
mege34 Skrevet November 12, 2013 Skrevet November 12, 2013 Min har då aldri stoppet etter den har startet ! Bare host host på tomgang.. sendt from my unicorn using tapatalk
bimmerduden Skrevet November 12, 2013 Forfatter Skrevet November 12, 2013 Stemmer ganske bra det med 5-10 sekunder ja..starta ganske lett når jeg venta i 10 sek..takk for tipset mege34 bare å se om en finner ut av det med tomgangen og at den stopper nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå