Prenz Skrevet November 11, 2013 Share Skrevet November 11, 2013 Har et sett med tilnærmet strøkne Style 32 felger liggende. De ble oppusset av forrige eier.De trenger nye dekk, da de er slitt på innsiden.Er ikke sikker på hvordan jeg skal prissette disse så skriver 6000, så har dere noe å gå utifra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Prenz Skrevet November 11, 2013 Forfatter Share Skrevet November 11, 2013 Det kan hende jeg tar feil når jeg skriver 18x9, men mener å huske at 2 av dem skulle være det. Det er ihvertfall forskjellige dekkbredder på dem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slracing71 Skrevet November 13, 2013 Share Skrevet November 13, 2013 Bilder av alle felgene samt innpress foran og bak så er jeg interessert. Hvilken BMW modell er disse til? Hvor holder du til? På forhånd takk:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Prenz Skrevet November 13, 2013 Forfatter Share Skrevet November 13, 2013 De fulgte med min e39 når jeg kjøpte den. Jeg holder til på sunnmøre, en liten plass kalt Larsnes.Fant ikke ET noen plass. Men fant ut at der er 8x18" og 9x18"!Lakken har begynt å flasse noen få steder på felgene, samt en felg er litt kantkjørt.Ble litt dårlige bilder, tatt med mobil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå