frøken bmw Skrevet November 11, 2013 Share Skrevet November 11, 2013 Selger mine 18" bmw felger, bredden er 23 cm, innpresset er jeg usikker på. Stått på bmw 520i, tenke 3000 kr for disse Har også senkesett til bmw, stått på samme bil. 1500 kr for dette Åpen for bud Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PatrickRye Skrevet November 11, 2013 Share Skrevet November 11, 2013 Hvor bor du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
frøken bmw Skrevet November 12, 2013 Forfatter Share Skrevet November 12, 2013 Hvor bor du? Jeg bor på Røros Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oyvind.vag@gmail.com Skrevet November 12, 2013 Share Skrevet November 12, 2013 Hei, er det aktuelt å sende felgene? Er felgene skadet og hvordan er dekkene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
frøken bmw Skrevet November 12, 2013 Forfatter Share Skrevet November 12, 2013 Hei, er det aktuelt å sende felgene? Er felgene skadet og hvordan er dekkene? Hei, ja, det går sikkert tenker je, om du legger i frakt. felgene er ikke skadet eller kantkjørt, dekkene er ferdige så selger bare felg mye byr du for felgene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oyvind.vag@gmail.com Skrevet November 12, 2013 Share Skrevet November 12, 2013 Hei, ja, det går sikkert tenker je, om du legger i frakt. felgene er ikke skadet eller kantkjørt, dekkene er ferdige så selger bare felg mye byr du for felgene? Gir deg 2600 for felgene! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
frøken bmw Skrevet November 12, 2013 Forfatter Share Skrevet November 12, 2013 Gir deg 2600 for felgene! Da er felgene dine! Hvor holder du til? Lurer i forhold til frakt, kan hende dette blir litt vanskelig, men vi får se. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oyvind.vag@gmail.com Skrevet November 12, 2013 Share Skrevet November 12, 2013 Da er felgene dine! Hvor holder du til? Lurer i forhold til frakt, kan hende dette blir litt vanskelig, men vi får se. PM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå