Sommerfelgen Skrevet November 12, 2013 Share Skrevet November 12, 2013 Heisann Noen som har et koblingsskjema til CD-spilleren i E34 ligganes på pc-en? Eller vet hvor jeg kan få tak i det? På forhånd, Tusen Takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet November 22, 2013 Share Skrevet November 22, 2013 Heisann Noen som har et koblingsskjema til CD-spilleren i E34 ligganes på pc-en? Eller vet hvor jeg kan få tak i det? På forhånd, Tusen Takk Har det liggende på pc`n her, men hva trenger du det til? Det er jo ferdige kontakter der som passer på riktig plass i spilleren... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sommerfelgen Skrevet November 22, 2013 Forfatter Share Skrevet November 22, 2013 Nei kontakta var kuttet av... men har fiksa det nå Sent from my GT-I9505 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
12kimher Skrevet April 7, 2017 Share Skrevet April 7, 2017 Hei hvordan får jeg kobla opp spilleren når den Orginal kontakten er kutta av veit ikke hvor noen av kablene skal nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
12kimher Skrevet April 7, 2017 Share Skrevet April 7, 2017 Ser sånn ut hos meg så hva er til hva her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mikalsh Skrevet Juli 10, 2017 Share Skrevet Juli 10, 2017 On 7.4.2017 at 19.46, 12kimher skrev: Hei hvordan får jeg kobla opp spilleren når den Orginal kontakten er kutta av veit ikke hvor noen av kablene skal nå Fant du en løsning på det? Har det samme problemet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå