ls44mm Skrevet November 12, 2013 Share Skrevet November 12, 2013 (endret) Som topic sier, *** e39. dør, høyre bak. PM meg om du har deler liggende. Holder til i akershus/oslo... Dennis Endret Juni 4, 2015 av ls44mm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
540I-Bimmerman Skrevet November 12, 2013 Share Skrevet November 12, 2013 Som topic sier, ØK facelifta baklykt, indre venstre. e39. Og en dør, høyre bak til samme bilen. PM meg om du har deler liggende. Holder til i akershus/oslo... Dennis Jeg har høyre bakdør. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ls44mm Skrevet November 18, 2013 Forfatter Share Skrevet November 18, 2013 Var ikke bare bare å få tak i facelift touring lykter gitt. Ellers takk for dør tilbuder her og der på PM Si ifra om noen har eller kjenner noen som har fungerende baklykter indre facelift touring. Takk på forhånd. Dennis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ls44mm Skrevet Juni 4, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2015 Hey igjen folkens. Kan noen hooke meg opp med dør, høyre bak på e39 touring? Mørke blå helst. Innmat er ikke så viktig, det flytter jeg over. Dennis PS. Helst Oslo/Akershus... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E36M3 Skrevet Juni 5, 2015 Share Skrevet Juni 5, 2015 Jeg har en blå bakdør pm ved interesse Holder til i Maura (10 min fra Gardermoen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ls44mm Skrevet Juni 8, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 8, 2015 PM Sendt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå