Alsmarken Skrevet November 12, 2013 Share Skrevet November 12, 2013 Hei! Jeg har kjøpt meg E39, hvor det er noe galt med lyden i anlegget. Det orangelyset fungerer og det er lyd i bilen, men det kan falle ut uten forvarsel. Og da kan de gå i fra 1 min til 3 timer før de plutselig kommer tilbake. Har prøvd å koble fra batteriet for å 0 stille, men det uten hell. Er det noen som har vert borti dette før? Mvh Ole Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
enverl Skrevet November 14, 2013 Share Skrevet November 14, 2013 Yes, det virker veldig kjent. Hos meg var det den radioenheten som sitter bak. Er en svindyr del hvis du skal ha ny, men det finnes firmaer som selger brukt med garanti. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andy520iA Skrevet November 20, 2013 Share Skrevet November 20, 2013 Dette er nok den såkalte radiomodulen din høres det ut som ja. Søk etter BM54 på ebay. Det er navnet på radiomodulen din. Fikk min for 1200 spenn på ebay når jeg byttet min. Sikkert noen på forumet som har og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TommyFF Skrevet November 20, 2013 Share Skrevet November 20, 2013 Hadde akkurat samme symptomer, og i mitt tilfelle var det, som nevnt over, radiomodulen. Sjekk huggerier, Finn.no,Blocket og Ebay blant annet. Jeg kjøpte min fra Sverige for 700,- Nok enkel del å bytte .. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå