lysebo Skrevet November 23, 2013 Forfatter Skrevet November 23, 2013 Har desverre ikke fått gjort så mye i det siste, men i dag har jeg prøvmontert hjula for og se hvor mye jeg evt må valse hjulbuer. Men er usikker på om hvor mye jeg kan valse og fårtsatt då på mtech "skjermbredderne". Legger ved noen bilder av hjula på bilen. Senkesettet står ikke på på bilder
528iE12 Skrevet Desember 16, 2013 Skrevet Desember 16, 2013 Det skulle vært påbudt med kantfelger for alle med eldre ordentlig BMW som denne:) Hammerlakk er sikkert fint å guffe på gulvet, du får det i sort blank/matt, sølv og noen til tror jeg. Blir knallhardt etterhvert! Hvis du pensler på litt owatrol også først der det er overflaterust og porer, så holder det lenge. Owatrolen har den flotte egenskapen at det penetrerer seg inn overalt, f eks rust. Får kjøpt det på jernvarer. Når skal bakskjermen skiftes?
drevi Skrevet Februar 4, 2015 Skrevet Februar 4, 2015 Kommer det snart en oppdatering her? lysebo reagerte på dette 1
lysebo Skrevet Februar 4, 2015 Forfatter Skrevet Februar 4, 2015 Jada:) har bilen enda:) nettop ferdig retta opp:) håper på å få den klar til sommeren:)
lysebo Skrevet Februar 5, 2015 Forfatter Skrevet Februar 5, 2015 Ett bilde av bilen nå fått ny bakskjerm:)
drevi Skrevet Februar 5, 2015 Skrevet Februar 5, 2015 Så bra ut med baksjermen er skjermen kjøpt ny, det så slik ut.?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå