stianpedersen Skrevet November 14, 2013 Skrevet November 14, 2013 Hei , er på leiting etter svarte powerflex foringer til svingarmene bake på min Bmw E28 men finner igen som har disse foringene! Men ser på GSbildeler at E30 og E28 skal ha samme foringer her har værtfall samme nummer!? Er det foringene på innfestninga til svingarmene på traversen! Noen som vet sikkert om dette passer ?
Morty999 Skrevet November 14, 2013 Skrevet November 14, 2013 ikke noe vits heller da di er "uniballs" orginalt på 528-M5 Di som har samme nr som e30 er 518 til 525 med den "lille" bakstillinga.
stianpedersen Skrevet November 14, 2013 Forfatter Skrevet November 14, 2013 ikke noe vits heller da di er "uniballs" orginalt på 528-M5 Di som har samme nr som e30 er 518 til 525 med den "lille" bakstillinga. Skjønte ikke helt va du mente med den første setningen ? Jeg har orginal E28 525i bakstilling , så da skal jo disse powerflex foringene til E30 passe?
Morty999 Skrevet November 14, 2013 Skrevet November 14, 2013 har ikke prøvd selv, men ser likt ut. årsmod er bilen bakstilling akommer ifra? og har du di små "brilleforingene" ? i 86 så kom alle utenom 518 med den "store" bakstillinga mener jeg så kan hende du har den store fordet. har du den store traversen så passer di ikke. kom med ett bilde så er det mye lettere å si om det passer eller ikke
stianpedersen Skrevet November 14, 2013 Forfatter Skrevet November 14, 2013 har ikke prøvd selv, men ser likt ut. årsmod er bilen bakstilling akommer ifra? og har du di små "brilleforingene" ? i 86 så kom alle utenom 518 med den "store" bakstillinga mener jeg så kan hende du har den store fordet. har du den store traversen så passer di ikke. kom med ett bilde så er det mye lettere å si om det passer eller ikke Har prøvd og tadd så bra bilder som mulig! Er bakstilling til 85 525i ! Er foringer som vist på bilder der jeg trenger 2 Stk på hver side.
Morty999 Skrevet November 14, 2013 Skrevet November 14, 2013 du har den "lille". mulig det passer fra e30, harl aldri prøvd men di er endel mindre enn på den store så kan hende di er like
stianpedersen Skrevet November 15, 2013 Forfatter Skrevet November 15, 2013 Satser da på at de passer siden de orginale har samme nummer! Takk for svar:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå